ما را دنبال کنید:

موسسه پایان نامه نویسی الو تز

مشاوره انجام پایان نامه پزشکی دندانپزشکی داروسازی دامپزشکی پرستاری مامایی

خانه نوشتن مقاله علمی و چطور مقاله علمی بنویسیم ؟

نوشتن مقاله علمی و چطور مقاله علمی بنویسیم ؟

نوشتن مقاله علمی و چطور مقاله علمی بنویسیم ؟ :

چطور مقاله علمی بنویسیم ؟ سوالیست که برای اغلب دانشجویان وجود دارد. نوشتن یک مقاله علمی نه تنها ارزش مدرک تحصیلی شما را بالا می برد، بلکه در استخدام و مزیت های شغلی هم تاثیرگذار است.

برای  نگارش یک مقاله علمی باید در ابتدا ارائه  یک  راه حل  برای  مشکل  یا ایراد در فرآیند های علمی به عنوان هدف پژوهش  را در نظر بگیرید. سپس با مرور مطالعات  قبلی انجام  شده  در این زمینه  به چندین ایده  برای ارائه  این راه حل برسید.

ارائه راه حل قبل از نوشتن مقاله علمی

در زمان نوشتن مقاله علمی پژوهشی باید راه حل ا ارائه دهید. سپس نتایج راستی آزمایی آن را نیز مورد بررسی قرار  دهید. قسمت  نتایج و نتیجه ­گیری را می توان مهمترین بخش  یک  مقاله علمی دانست.

شروع فرآیند نگارش مقاله

بعد از تعیین راه حل اولیه  و ارائه  نتایج می توان فرآیند نگارش مقاله را آغاز نمود. اولین بخش نگارش یک مقاله ،تعیین موضوع مناسب است. تعیین موضوع باید به شکلی باشد که بتواند به شکل مختصر هدف مقاله و نوع راه حل را بیان کند. در بخش دوم نگارش، مقدمه مقاله نوشته می شود.

بیشتر بخوانید: ساختار یک مقاله علمی پژوهشی در تمامی رشته های دانشگاهی

نوشتن مقدمه برای مقاله

مقدمه مقاله در مورد پیشینه فعالیت علمی در حوزه تخصصی موضوع و راه حل ارائه شده در مقاله و راستی آزمایی به شکل موجز و مختصر نوشته می شود. این که مقدمه یک مقاله چقدر باشد بستگی به نوع مروری و یا پژوهشی بودن مقاله و نوع ژورنال مورد نظر برای ارسال مقاله دارد.

معمولا %30 حجم مقاله را مقدمه تشکیل می دهد و بخش بعدی نگارش مقاله به ادبیات تحقیق پرداخته می شود که این بخش شامل پیشینه تحقیق به شکل مختصر می باشد.

نتایج و نتیجه گیری بخش بعدی یک مقاله علمی است که مهمترین قضاوت ها توسط  داوران و دانشگاهیان در مورد این بخش انجام می شود. بخش نهایی یک مقاله علمی پیشنهاداتی برای تحقیقات بعدی است که می تواند موضوعی برای تحقیقات آینده دراختیار محققان قرار دهد. بنابراین از تکرار نوشتن موضوع جلوگیری می کند. در عین حال اگر محققان قصد کار کردن بر روی همین موضوع را داشته باشند، اطلاعات مفیدی در اختیارشان قرار گرفته می شود.

 

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری ….

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی مشاوره انجام پایان نامه دکتری

الو تز برندی متفاوت در پایان نامه پزشکی

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500