ما را دنبال کنید:

موسسه پایان نامه نویسی الو تز

مشاوره انجام پایان نامه پزشکی دندانپزشکی داروسازی دامپزشکی پرستاری مامایی

خانه اکسپت چاپ مقاله مشهد | اکسپت مقاله و چاپ مقاله در شهر مشهد

اکسپت چاپ مقاله مشهد | اکسپت مقاله و چاپ مقاله در شهر مشهد

اکسپت چاپ مقاله مشهد | اکسپت مقاله و چاپ مقاله در شهر مشهد…برای مشاوره و ثبت سفارش با تلفن 09199631325 و 09353132500 در تماس باشید.

تعداد کمی از ما محقق حرفه ای می شویم، اما در زندگی همه ما زمانی پیدا می شود که تحقیق یک عمل ضروری است. چه زمانی که به اطلاعات حفاظتی ماشین احتیاج دارید، چه زمانی که می خواهید مدرسه ای را بررسی کنید و یا اطلاعات انبار یک کارخانه ر بررسی کنید احتیاج دارید تا نحوه جمع آوری و مرتب کردن داده ها را بدانید و بتوانید اطلاعات نهفته در این داده ها را استخراج کنید.

به همین دلیل است که باید بدانید چجوری یک مقاله بنویسید. مقاله یک روش مفید و کارآمد برای جمع آوری و نشان دادن اطلاعات قابل اعتماد است. این مقالات معمولا در دوران کارشناسی و بیشتر در مقاطع ارشد و دکتری تهیه می شوند.

تعریف مقاله

مقاله بحث و گفت و گو در مورد یک پایان نامه است که نظر و پیشنهاد نویسنده را منعکس می کند. مقاله یک نوشتار تحلیلی و متقاعد کننده است. بطور مثال، نویسنده تلاش می کند تا خوانندگان را متقاعد کند که مطالب گفته شده معتبر است یا مسئله مهمی است که نیاز به بررسی های بیشتر دارد. به همین دلیل برای نوشتن مقاله نویسنده باید بطور خلاقانه ای از حقایق، جزییات و مثال استفاده کند و نظرات حمایت کننده از مقاله را نشان دهد.  نویسنده باید بداند که کدام حقایق برای حمایت از نظرش مفید است و کدام یک ضروری هستند.

انجام مقاله در مشهد با بهترین قیمت توسط موسسه پایان نامه صورت می گیرید…برای مشاوره و ثبت سفارش با تلفن 09199631325 و 09353132500 در تماس باشید.

زمانی که مقاله می نویسید باید در نظر داشته باشید که نویسندگان معتبر دیگر در مورد موضوع شما چه نوشته اند و کدام مطلب نتیجه گیری  شما راجع به موضوع است.  از آنجایی که مقاله باید اصل باشد و نه خلاصه ای از سایر مقالات،  شما نیاز دارید تا منابع زیادی را مطالعه کنید و با ارتباط دادن آنها بهم مطلب جدیدی را استخراج کنید.

یک مقاله نباید:

-فقط جمع آوری داده و گزاره ها باشد.

-خلاصه ای از اطلاعات نوشته شده توسط بقیه باشد.

-فقط گزارشی باشد از آنچه دیگران گفته اند.

-توضیحی و توصیفی باشد.

­ویژگی های یک مقاله ی خوب

مهم نیست مقاله شما چه موضوعی دارد یا چند صفحه است. تمامی مقالات معتبر دارای ویژگی های زیر هستند:

-مقاله موفق کاملا روی موضوع پایان نامه و موضوع مورد بحث تمرکز می کند.

-مقاله نشان می دهد که نویسنده عمیقا موضوع مقاله و منابع استفاده شده را درک کرده است.

-مقاله نشان می دهد که نویسنده منابع زیادی از جمله مقالات نویسندگان معتبر را به خوبی مطالعه کرده است.

-مقاله نظرات مخالف را نیز مورد بررسی قرار می دهد و نشان می دهد که مطلب ارائه شده در مقاله معتبر تر است.

-سازماندهی روند مقاله بصورت منطقی.

-هر نکته ای توسط مطالب ثابت شده و مثال ها حمایت می شوند.

-مطالب باید اصل باشند و از جایی کپی نشده باشند.

-از فرمت استاندارد مقاله نویسی پیروی کند.

-بهتر است مقاله را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.

 

اکسپت چاپ مقاله مشهد | اکسپت مقاله و چاپ مقاله در شهر مشهد…برای مشاوره و ثبت سفارش با تلفن 09199631325 و 09353132500 در تماس باشید.