ما را دنبال کنید:

موسسه پایان نامه نویسی الو تز

مشاوره انجام پایان نامه پزشکی دندانپزشکی داروسازی دامپزشکی پرستاری مامایی

خانه آموزش مقاله نویسی از مبتدی متوسطه پیشرفته

آموزش مقاله نویسی از مبتدی متوسطه پیشرفته

آموزش مقاله نویسی از مبتدی متوسطه پیشرفته :

برای نگارش یک مقاله علمی نیاز است که ابتدا با اصول مقاله نویسی آشنایی لازم را پیدا کرد. یک مقاله علمی حاوی ارائه اطلاعات علمی حاصل از تحقیق در یک ژورنال یا کنفرانس است.

برای نگارش مقاله نیاز به بخش های گوناگونی می باشد که این بخش ها شامل چکیده، مقدمه مقاله، ادبیات تحقیق، نتایج، نتیجه گیری و فهرست می باشد. برای نگارش مقاله باید در اولین گام هدف مقاله مشخص شود.

پس از مشخص نمودن هدف مقاله، نیاز است عنوان مقاله نوشته شود. در مرحله بعدی فرآیند نگارش مقاله علمی با توجه به بخش های اصلی یک مقاله انجام می شود. برای ثبت مقاله نیاز است نوع مقاله تعیین شود.

از انواع مقاله می توان به مقاله isi ، مقاله کنفرانسی، مقاله علمی پژوهشی اشاره کرد. از نظر امتیاز پژوهشی، مقالات isi به نسبت مقالات کنفرانسی و مقالات علمی پژوهشی از امتیاز بالاری برخوردار هستند.

انتخاب کنفرانس یا ژورنال مناسب برای ارسال مقاله بستگی به کیفیت مقاله و موضوع مقاله دارد. پس از ارسال مقاله به کنفرانس و یا ژورنال ممکن است مقاله از نظر داوران نیاز به اصلاحات داشته باشد که پس از انجام اصلاحات، مقاله مورد قبول واقع می شود.

این موضوع که نوشتن مقاله چقدر طول می کشد بیشتر به نویسنده مقاله ارتباط پیدا می کند که بتواند در مدت زمان کوتاهی به جمع بندی مناسب از نتایج مطالعات و تحقیق خود در زمینه تحقیق دست پیدا کند و نگارش مقاله را به اتمام برساند.

این موضوع که سابمیت مقاله چقدر طول می کشد بستگی به ژورنال مورد نظر برای ارسال مقاله و فرمت موردنظر ژورنال برای بخش های گوناگون مقاله و همینطور فرآیند داوری مقاله دارد.

این زمان برای مقالات isi با درجه اعتبار q1 معمولا بین 4 تا 6 ماه می باشد. در مورد هزینه چاپ مقاله می توان به این موضوع اشاره کرد که مقالات کنفرانسی برای چاپ نیاز به پرداخت هزینه مشخص شده از طرف دبیرخانه کنفرانس دارند.

در مورد مقالات isi و علمی پژوهشی، چاپ مقاله به دو صورت رایگان و پولی انجام می شود که در این مورد ژورنال های معتبرتر به صورت رایگان مقالات را چاپ می کنند.

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری ….

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

با تشکر از ایزی تز سامانه تخصصی مشاوره انجام پایان نامه دکتری

الو تز برندی متفاوت در پایان نامه پزشکی

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500